Skoč na obsah Skoč na menu


2. ZŠ Kladno

Hodnocení

  • Design: 2
  • Zdrojový kód: 1
  • Přístupnost: 1.8
  • Použitelnost: 1.5
  • Účel: 1.2
  • Výsledná známka: 1.5

Kategorie

TOP 10



Komentáře uživatelů

Napsal: pjotr, 13. 7. 2005

Stránkam tejto školy nič nechýba :-) pekné. Viem, kde sa čo presne nachádza – nemusím to hľadať.

Napsal: Pachollini, 13. 7. 2005

Já bych tomu 1.0 za zdrojový kód nedal, třeba rozpis zvonění tvořený pěti odstavci s odsazením třemi pevnými mezerami mi nepřijde zrovna sémanticky korektní (asi bych tam dal tabulku). Na druhou stranu velmi oceňuji menu až za hlavním obsahem.

Napsal: T3RMiX, 13. 7. 2005

moc pěkně zvládnuté, hlavně ta vlnka ta mě dostala :)

Napsal: agile, 13. 7. 2005

Pani Bednarova by si mela uvedomit, ze bevel efekty uz davno neleti a pusobi hodne kycovite… graficky to je pomerne hrozne…

Napsal: Plaváček, 13. 7. 2005

A pan Agile by si měl uvědomit, že weby si paní Bednářová nekreslí pro sebe, ale pro klienty. Dětem se tento web líbí, tak proč by měl být trendově nudně hranatý?

Napsal: ever, 13. 7. 2005

A není to web spíše pro rodiče než pro samotne děti?

Napsal: Plaváček, 13. 7. 2005

Možná by stačilo zabrousit do návštěvní knihy :) Ještě doplním, designu jsem já osobně dal za 2, protože mohl být trochu vypilovanější, ale vzhledem k zaměření a účelu webu si myslím, že se jedná o slušnou práci, která zde má své místo. Rejpalové prominou.

Napsal: JK, 13. 7. 2005

Design je des, ktery by temer kdokoli, kdo ma nainstalovany PS, nakreslil za 10 minut pri reklamni pauze v telce. Ja sice chapu, ze to mozna slouzi svemu ucelu, ale je to proste hruza – takhle vypadaly weby pred 5 lety a ne dnes. A jestli se me nekdo zase zepta, at teda ukazu to co povazuji na ceskem webu za dobry vzhled, tak se kouknete treba na: http://vaclav­.vancura.org/…in­dex.php/cz a takovych je tu spousty…

Napsal: Dana Heráňová, 13. 7. 2005

Web je určen žákům i rodičům, ale ani z jejich strany nebyla zaznamenána žádná negativní reakce na design stránek, ba právě naopak. Zřejmě nemají tak vytříbené grafické cítění jako někteří zdejší kritici :-). Myslím, že názor na design stránek je vždy hodně i věcí osobního vkusu. Bylo by dobré si uvědomit, že co se nelíbí zrovna mně, nemusí být nutně špatné. Kdo věci vnímá touto černo/bílou optikou, možná má maličko problémy sám se sebou. Nic ve zlém. Celkově už mne trochu unavuje, že podobné diskuse se zde opakují prakticky pod každým zařazeným webem. Jedincům, produkujícím různá radikální negativní vyjádření, bych doporučila – „uvolněte se, prosím“ :-).

Napsal: SQi, 13. 7. 2005

Dobře celkem bych souhlasil u jiných stránek ale tady ta grafika….mno nic moc ale je to IMHO jen muj nazor ze a ten je vam ukradeny.

Napsal: Jet, 13. 7. 2005

Já myslím, že web patří mezi ty graficky lepší. Myslím, že je to moc pěkný web základní školy…

Napsal: Karla, 13. 7. 2005

A co je jako tak uchvatneho napr. na uvedenem http://vaclav­.vancura.org/…in­dex.php/cz… by me tedy zajimalo… navic je to nevalidni. Prosim lidi uz si uvedomte ze kazdy jeden clovek ma jiny vkus a citeni a vnucovat svuj nazor a vkus za lajnu dalsim treba tisicum lidem je trosku demagogie… to pak tady muzem diskutovat mesice a o nicem…

Napsal: SQi, 13. 7. 2005

„Prosim lidi uz si uvedomte ze kazdy jeden clovek ma jiny vkus a citeni a vnucovat svuj nazor a vkus za lajnu dalsim treba tisicum lidem je trosku demagogie“

to je fakt ale zase komentare jsou od toho aby kazdy sdelil co si mysli ne aby to kazdy pochvalil nevim vcem je problem..kazdy sdeli nazor a je to, proste web uz tu je, davat pryc se asi nebude, kazdy ma pravo vyjadrit nesouhlas tak proc pokazde kdyz nekdo napise o webu ze se mu nelibi se do nej navazite ze je jeden z tisice…(IMHO bude jich vic)

Napsal: SQi, 13. 7. 2005

Docela se mi nelibi kdyz nekdo pouziva vic vykricniku(!!!) je to dost amaterske, v cestine je proste jeden vykricnik pro duraz ne tri

Napsal: Dana Heráňová, 13. 7. 2005

Ke třem vykřičníkům: nejdřív jsem vůbec nechápala, co tím myslíte, ale už to vidím a jen na vysvětlenou – aktuality i jiné části obsahu stránek si ze školy zadávají sami, není v mé kompetenci do toho zasahovat. Také by mi stačil jeden :-).

Napsal: SQi, 13. 7. 2005

Ano ja to nesmeroval na Vas, jen jsem poznamenal ze je jich na me moc:-)

Napsal: ZŠ Kladno, 14. 7. 2005

Příspěvky sice kritizují design, ale my jsme naprosto spokojeni. Podle odezvy také žáci i rodiče. Díval jsem se na ten odkaz http://vaclav­.vancura.org/…in­dex.php/cz a o takovou grafiku rozhodně zájem nemáme.

Napsal: agile, 14. 7. 2005

Plavacek>vis, vychazim z toho, ze Moderni web chce prezentovat „technicky vytribene a graficky zajimave weby“, coz tento tak trochu – dle meho skromneho nazoru – nesplnuje. Osobne proti pani Bednarove nic nemam, ale vsechny jeji prace na me pusobi strasnym retro dojmem a nesmirne me mrzi, ze nekteri lidi jsou to schopni v roce 2005 akceptovat. Skoda.

Napsal: Pavel Kout, 14. 7. 2005

[ZŠ Kladno]

Pokud je spokojen zadavatel i cíloví uživatelé, pak autorům webu gratuluji. Je to nejlepší vysvědčení, kterého se jim může dostat, a řeči rejpalů jsou zkrátka a jednoduše off-topic.

Napsal: Pavel Kout, 14. 7. 2005

[JK]

Za deset minut si v Photoshopu při reklamní pauze v telce maximálně otevřete nový dokument, spočítáte základní layout a nataháte si vodítka, abyste mohl vůbec začít malovat. Nezlobte se na mne, ale to je pěkná kravina…

Napsal: Katka, 14. 7. 2005

Ač mě osobně se design také pranic nelíbí (obecně grafika paní Bednářová není můj šálek čaje), souhlasím s Pavlem Koutem. Když to klient zaplatí a je spokojen, proč ne…

Napsal: Juraj, 15. 7. 2005

Bujná diskusia :-) Keby sa všetky školy takto prezentovali, ľahšie by sa mi rozhodovalo kam dám svoje všetky deti do školy.

Napsal: JK, 15. 7. 2005

Já nikomu nic nevnucuji, jen jsem napsal svůj názor na to jak si myslím, že by neměl vypadat design webu v roce 2005. S Photoshopem a 10 minutami to byla nadsázka – omlouvám se, ale pokud se tak koukám na práce paní grafičky, tak mi přijde, že jsou všechny dost podobné a tudíž jí odpadá čas na akce typu „spočítáte základní layout a nataháte si vodítka“ :), ale jak někdo poznamenal, grafické cítění je subjektivní a je to jen můj názor, stejně tak jako názor vás porotců je opačný. Hlavně pokud je klient (a uživatelé) spokojen, tak není co řešit, ale přijde mi, že spokojenost klienta ještě není důvod řadit web mezi elitu. Určitě jste sami zažili, že jste udělali pro klienta více návrhů a klient si z nich vybral ten (subjektivně) graficky nejméně povedený (pokud ne, tak čtěte blogy některých předních webdesignerů dnešní doby jako je Jon Hicks, Andy Budd, Veerle Pieters etc.) a myslel jsem, že lidé, kteří stojí za Moderním webem mají pro design alespoň trochu cit. Pořád tu argumentujete tím osobním názorem, ale proč se mi třeba u Stylegala (CSS Vault, CSS Beauty) nestává, že by se tam objevil web, který se mi nelíbí? A tady je to každý 2.?

Napsal: JK, 15. 7. 2005

[ZŠ Kladno]

Odkaz na web Václava Vančury jsem neuveřejnil proto, že je to dobrý design pro ZŠ, ale proto, že se mě tu kdysi někdo v diskusi ptal, jak si představuju pěkný design – jen jsem chtěl ukázat na to, že u nás jsou hezké weby, které si, minimálně po grafické stránce, zaslouží MNOHEM VÍCE být v elitě…

Napsal: Jódlující bernardýn, 15. 7. 2005

Nedá mi to a musím reagovat na JK.

Nesrovnávej prosím Moderní web s galeriemi jako CSS Vault, CSS Beauty atd… Tam to hodnotí jeden člověk a vybírá poze weby s originálním vzhledem a designem, který se jemu líbí. Jenže Moderní web není jen o hodnocení designu! Pokud sis ještě něvšiml, tak se tu zde hodnotí ještě další čtyři aspekty. Navíc tu nikdo netvrdí, že design je dokonalý. Dle poroty je chvalitebný.

Takže nechápu proč tu útočíš na autorku. Design se nemusí každému líbit, ale jestli se líbí zadavateli a těm, komu je web určen, tak kde hledáš chybu?

Napsal: Pavel Kout, 15. 7. 2005

[JK]

Mohu vám ukázat, jak já vidím ten vámi uváděný příklad moderního designu? Screenshot máte na mw-example.png – líbí?

Napsal: Pavel Kout, 15. 7. 2005

Omlouvám se, zapomněl jsem na zbytek odkazu – správně je http://client­.webface.cz/mw-example.png

Napsal: JK, 15. 7. 2005

[Jódlující bernardýn] Já na autorku neútočím, jen jsem řekl, že se mi její práce nelíbí, to snad není nic tak hrozného. Toho, že se tu hodnotí více aspektů jsem si všiml, stejně tak sis Ty jistě všiml, že jsem se ani slůvkem nezmínil o tom, jestli je ten web přístupný, validní etc. O to mi tu nejde. Mě jen přijde, že DVOJKA je příliš dobrá známka za takhle zastarale vyhlížející design.

[Pavel Kout] No vypadá to vskutku hrozně ;) Ale mě šlo o to ukázat jen, že na webu jdou najít graficky povedené weby – uznávám, že u tohodle webu jsem trochu přestřelil, protože jak poznamenal Jódlující bernardýn, na Moderním webu je důležité „mít všechno“. Abych teda jen nekecal, tak třeba Váš Webface je dost povedený a z mého pohledu úplně „jiná liga“. Takovýhle design bych já hodnotil jako chvalitebný – pěkný, moderní, přehledný, ale viděl jsem i lepší vzhledy – proto chvalitebný, ale určitě teď chápete proč mi přijde DVOJKA u webu této ZŠ trochu nadsazená.

Napsal: Zb, 17. 7. 2005

Me se ten web moc libi .. pokud vychazim z toho, ze je urcen pro ZS. Umelec ani kreativni grafik nejsem, pouze pokrocily uzivatel pravda. „Bevelovane“ vlnky mi prijdou roztomile, na webu jsem se okamzite zorientoval a celkove na me zapusobil moc pekne. Narozdil od Vancury, kdy jsem nejdriv myslel, ze mi zmrznul browser .. a potom ten spodni posuvnik, to je drama .. dekuji .. takovych kreativnich webu doufam potkam co nejmene!

Napsal: Zb, 17. 7. 2005

.. jo, zapomnel jsem dodat, ze si rozhodne myslim, ze je to ukazka moderniho webu zakladni skoly .. se vsim vsudy (a taky souhlasim s tou 2 za design) .. a jsem rad, ze se tady objevil.

Napsal: Keleti, 17. 7. 2005

Čekal jsem, zda tu „pravdu“ neřekne někdo jiný, ale nestalo se. Milovníci CSSVault/Beauty, tedy grafiky, která je IN, jistě vědí, že tyto weby jsou na jedno brdo (stínování, retro look, urcity vzorek do pozadi, prechody). Nemyslím si, že je to a priori špatné; grafika webu není žádná větev výtvarného umění, a proto je zde klišé v podobě zažitých postupů pochopitelné (a diktát použitelnosti by dodal – nutné). Daleko víc si však cením, když ono klišé je součástí autorova rukopisu a projevuje se v rámci tvorby jednoho autora (na CSSVault jako by působil pouze jeden webdesigner). V českých zemí má svůj styl snad jen Pavel Kout a u jeho současné tvorby jde vidět posun k „ořezanému“ (úspornému) designu, což je podle mě nejvyšší stadium umu webdesignera (Tak jako v hudbě někteří skladatelé odkládali bohaté melodie a snažili se dostat hudbě na kost.)

Přesto si myslím, že by MW měl nahradit „vysoce nadprůměrné“ „kvalitním průměrem“; pak by bylo vše v pořádku.

Napsal: Plaváček, 17. 7. 2005

Souhlasím s tím, že Pavel Kout je web od webu lepší. Bohužel je členem týmu Moderního webu a jeho krásná díla zde tedy uvádět nemůžeme.

Napsal: Jan Brašna, 17. 7. 2005

JodBer) Už tomu tak není, většina různých CSS galerií má několik editorů. Ale jinak pochopitelně souhlas.

ZB) Mně se třeba líbí http://materskas­kolka.tremosna­.cz (nebýt té polámané češtiny)

Napsal: Honza, 18. 7. 2005

já osobně jsem proti patkovýmu písmu a proti konturám kolem napdisů, takže za toto bych strhl pár bodů a ještě to pozadí se mě trošičku divný, ale to je asi individuální. Jinak celkem dobrý – oproti většině jiných škol ;-)

Napsal: lukas, 20. 7. 2005

Ufff… sok… skola na kterou sem chodil… ;-) hezky.

Napsal: fran_klin, 21. 7. 2005

Tak to je úplně skvělé! Jinak se zkuste podívat na www.mgo.opava.cz a hned uvidíte rozdíl!

Napsal: Enti, 23. 7. 2005

Jak tu jiz napsal Plavacek, Iva jiz vytvorila mnoho lepsich navrhu. Ve stejne kategorii napr. pripravovany web 1. ZS Jindrichuv Hradec – http://www.art-pgn.info/…ence-www.php?… Bevel efekty mi na webu taky moc nesedi, ale proste ma svuj styl, ktery se nekomu libi a nekomu ne. A myslim, ze web, na kterem prave jsme, je dukazem toho, ze Iva umi i „nudne, hranate weby“ ;-)

Napsal: StanleyCZ, 3. 8. 2005

Předem se omlouvam za svoji poznámku. První, co mně napadlo při pohledu na tento web… holcicka uprostřed obrazku vpravo nahore je zombie… Pravdepodobne je to pouze muj pocit, ale proste mi tam nesedi.

Napsal: Shinji, 3. 10. 2006

Hodnocením webových stránek se zabývám již téměř 15 let, během nichž jsem ohodnotil více než 18000 prací. Až do dnešního večera jsem se domníval, že nejlepší stránky z kategorie „školství“ patří SOUZ Loštice. Po shlédnutí webu 2. ZŠ Kladno musel jsem svůj názor zcela přehodnotit! Jedná se o skutečný Rolls-Royce mezi webovými stránkami, naprosto brilantní práce, skoro se zdráhám uvěřit, že jsou dílem obyčejného smrtelníka. Gratuluji autorce k tomuto zcela mimořádnému uměleckému dílu!

Napsal: Školda, 17. 11. 2007

Vy nejste „příspěvková organizace“? My to na stránkách musíme mít.

Váš komentář

Tučně a hvězdičkou (*) označené položky je nutné vyplnit.









Používejte Texy!
Komentáře budou zobrazeny až po schválení správcem Moderního webu.